Předminulý týden byl obzvláště našlapaný zajímavými zákaznickými dotazy. Proto jsme dnes publikovali v naší FB diskusi rovnou trojici odpovědí. Téma 1: myčky kol, téma 2: opravné nýty, téma 3: butylové duše.
Následují otázky i s odpovědmi, jak byly publikovány v naší facebookové diskusní skupině. Zde najdete rovněž všechny ostatní doposud uveřejněné Q&A.
Otázky a odpovědi ›› 09/04/2019
Q: Jakým způsobem se plní a vypouští myčky na kola Wulkan? Odvod je připojený do odpadu?
A: Napouštění se provádí přes pákový ventil 1/2“ na boku myčky. K tomuto ventilu se může připojit hadice 1/2“, nebo trubka. Je možné naplnit i vléváním kbelíku přímo do otevřené myčky. Vypouštění se provádí pákovým ventilem 1 1/2“na boku myčky dole – u dna sběrné vany. Na ventil je připojena hadice délky cca 1 m, kterou je možné napojit do odpadu.
//
Otázky a odpovědi ›› 10/04/2019
Q: Používám opravné nýty ON 6 a když jsem si prohlédnul návod, dočetl jsem se, že mám namazat lepidlem F i dřík nýtů. Pochopil jsem to správně? Já při opravě mažu lepidlem F jen vybroušené místo.
Dále jsem od Vás koupil opravné nýty CONE 6 a potřebuji pracovní postup, jaký průměr otvoru vyvrtat k protažení nýtu a jak odstranit plechový kryt nýtu.
A: Dřík opravného nýtu ON se maže lepidlem F jen slabě. Je velmi dobré natlačit F (např. pomocí jehly) dovnitř do otvoru defektu.
Opravné nýty CONE se aplikují velmi snadno:
1. Pomocí čistící jehly 110.70, nebo 110.69 pročistíte otvor defektu. Otvor zbytečně nezvětšujte.
2. Provedete obroušení dosedací plochy z vnitřní strany.
3. Do otvoru defektu a na obroušenou plochu aplikujete lepidlo F. Na obroušené ploše musí lepidlo vyschnout tak, až celý povrch zmatní.
4. Z klobouku nýtu CONE odstraníte stříbrnou folii.
5. Nýt CONE zasunete z vnitřní strany pláště plechovým konusem do otvoru defektu a zatlačíte tak, až se plechová špice objeví na venkovní straně pláště.
6. Kleštěmi uchopíte konec špice a nýt vtáhnete do otvoru defektu. Táhnete tak dlouho, až se plechový konus protáhne defektem. Plechový konus roztáhne místo defektu a současně ustaví dřík nýtu v otvoru defektu.
7. Zavalovacím kolečkem zaválečkujete spoj klobouku CONE s pláštěm.
8. Celý klobouk CONE včetně obroušených okrajů na vnitřní straně pláště přetřete butylovým těsnícím roztokem B.
9. Odříznete přebytečný konec dříku ventilu na vnější straně pláště.
Takto opravený plášť můžete ihned použít.
Výhodou nýtů CONE je, že nemůžete dřík nýtu při aplikaci přetrhnout. Otvor defektu proto nemusíte nadměrně zvětšovat. V těsném otvoru je dřík nýtu CONE optimálně stlačený a brání pronikání vnější vlhkosti do kostry pláště.
//
Otázky a odpovědi ›› 11/04/2019
Q: Potrebujem duše do pneu 6,70/13. Ktorý typ je vhodný na tento rozmer?
A: Šířka 6,70“ má v metrické soustavě hodnotu cca 170 mm. Tomu je nejbližší rozměr 165/175/80 R13 – v našem e-shopu kód zboží 20.20.